söndag 8 september 2013

Sometimes I feel like saying "Lord I just don't care!"


Ah herregud alltså, vilken kväll de var igår! Så idag har man varit lite halvseg och i morse ville jag inget hellre än avboka fotograferingen som jag hade idag... Men jag gick det, satte upp allt och sen slutade allt fungera. Eller allt fungerade men de ville inte riktigt samarbeta med mig. Så efter en timme gav jag upp, blixtarna ville inte synka med kameran helt enkelt. Så jag ringde en vän, haha eller jag ringde fluff och bad han halvdespperat att ta nästa buss till skolan och hjälpa mig. Och han kom och han behövde inte göra någonting för helt plötsligt fungerade allt som de skulle, såklart.... Där hade jag provat två olika blixtar, olika synksladdar, trådlös synk, olika agrigat, olika kameror och ja gud vet allt och så kommer han där med sina magiska fingrar och så fungerar allt. Inte okej....!

Men sen gick de bra och jag tror att de kommer bli riktigt feta bilder när jag gett de några timmar i photoshop. Men nu ikväll har jag bara legat i sängen och glott på film och inte gjort något spännande alls.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar