fredag 27 september 2013

En helg på Morsö.

Jag har haft några bajsdagar nu. Känner mig allmänt låg. Oproduktiv. Irriterad. Jag är inte depp eller någonting. Det är bara som om någon har tryckt på off-knappen.

Efter skolan igår tog jag och Alexander bussen ut till Morsö, som ligger ca en timme ifrån Viborg. Efter en fotorunda, god mat och trevligt sällskap så han jag knappt lägga huvudet på kudden innan jag somnade. Idag laddar jag för en dag fylld med olika shoots!

Ska bli skönt att få komma väck ifrån elevhemmet, om så bara för en helg. Slippa allt skit som är där just nu. Umgås med trevligt folk, bo på en gård långt ute på landet där det är helt magisk natur och göra det som jag älskar allra allra mest, fotografer! Det ska nog bli en bra dag de här :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar